loading...
کرال دانلود
کرال دانلود بازدید : 139 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

تحقیقات نشان داده است که 86 درصد از تمام ترافیک اینترنت از طریق موتورهای جستجو ایجاد شده است. همین موضوع خود به تنهایی میتواند رقابت سایتها برای کسب موقعیتی بهتر، برای بازدید بیشتر را تبدیل به یک چالش واقعی کند.

 

افزایش بازدید موتور جست و جو

 

 

 

تحقیقات نشان داده است که 86 درصد از تمام ترافیک اینترنت از طریق موتورهای جستجو ایجاد شده است. همین موضوع خود به تنهایی میتواند رقابت سایتها برای کسب موقعیتی بهتر، برای بازدید بیشتر را تبدیل به یک چالش واقعی کند.

در ادامه، تکنیکهایی را به شما خواهیم آموخت تا بتوانید رتبه بندی وب سایت خود را بهبود و بازدید کننده های بیشتری را بخود اختصاص دهید.لازم به ذکر است هیچ فرمول جادویی خاصی برای افزایش رتبه سایت در مدت یک شبانه روز وجود ندارد. بلکه، آن یک فرایند است که نیاز به نظارت مستمر و به روز رسانی دارد. با این حال اگر شما مراحل زیر را دنبال کنید مطمعنا کمک شایانی در بهبود رتبه سایت خود خواهید کرد و روز به روز شاهد ارتقا رتبه آن خواهید بود.

شما با ورود به این صفحه یک گام مهم بسوی کسب کاملترین اطلاعات پیرامون سئو برداشته اید.این مطلب برگرفته از برترین مقالات روز دنیا پیرامون سئو می باشد که خلاصه ای از مهمترین آنها را در اختیار شما قرار داده ایم.

تحقیقات نشان داده است که 86 درصد از تمام ترافیک اینترنت از طریق موتورهای جستجو ایجاد شده است. همین موضوع خود به تنهایی میتواند رقابت سایتها برای کسب موقعیتی بهتر، برای بازدید بیشتر را تبدیل به یک چالش واقعی کند.

در ادامه، تکنیکهایی را به شما خواهیم آموخت تا بتوانید رتبه بندی وب سایت خود را بهبود و بازدید کننده های بیشتری را بخود اختصاص دهید.لازم به ذکر است هیچ فرمول جادویی خاصی برای افزایش رتبه سایت در مدت یک شبانه روز وجود ندارد. بلکه، آن یک فرایند است که نیاز به نظارت مستمر و به روز رسانی دارد. با این حال اگر شما مراحل زیر را دنبال کنید مطمعنا کمک شایانی در بهبود رتبه سایت خود خواهید کرد و روز به روز شاهد ارتقا رتبه آن خواهید بود.

 

ایجاد یک سایت که از لحاظ موتور های جستجو بدون مشکل باشد

پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب

بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی

ثبت وب سایت شما به موتورهای جستجوی بزرگ

ایجاد یک پیوند استراتژی برای به دست آوردن کیفیت بیشتر وب سایت خود

مرحله 1: ایجاد یک سایت که از لحاظ موتور های جستجو بدون مشکل باشد

 

اصطلاحا شما باید رابطه دوستانه ای بین سایت خود و موتورهای جستجو ایجاد کنید. خزنده ها ی موتورهای جستجو صفحات را یا نمی بینند یا از آن به راحتی می گذرند، چراکه آن صفحات را مهم ارزیابی نمی کنند.

برخی از نکاتی که درسایت خود باید رعایت کنید تا اهمیت مطالب آن بیشتر شود بدین شرح است :

-           مطمعنا شما مطالب زیبا و جذاب زیادی باید در سایت خود داشته باشید
سعی کنید وب سایت خود را در قالب
   HTML
گسترش دهید تا از طریق خزنده های جستجوگر راحتتر خوانده شوید.
صفحات ثابت نیز بسیار توصیه می شود، آنها توسط خزنده های موتور جستجو آسان تر یافت می شود.
استفاد از نقشه برای خوانده شدن هرچه بهتر همه صفحات سایت توسط خزنده ها امری ضروری میباشد.
سعی کنید وبسایتی بروز و آنلاین داشته باشید

  

  

 

مرحله 2: پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب

کلمات کلیدی بخشی حیاتی از موفقیت یک وب سایت است. بهینه سازی و شناسایی کلمات کلیدی مناسب با محصول یا خدمات شما امری ضروری است. به یاد داشته باشید که هدف، قرار دادن رایج ترین ها یا به معنای واقعی، "کلمه  کلیدی" است.
اما انتخاب کلمات میبایست کاملا هوشمندانه باشد. برخی کلمات بسیار عام و رقابتی هستند که در شروع کار باید از انتخاب آنها پرهیز شود.
به عنوان مثال کلمه کلیدی: 'مبلمان'

همانطور که میدانید مبلمان کلمه کلیدی بسیار رقابتی خواهد بود به دلیل آن که فراوان است. مبلمان می تواند کلمه کلیدی باشد که در سایتهای متفاوتی نظیر (ساختمان مبلمان، فروشندگان مبلمان، تعمیرات مبلمان، مبلمان فضای باز و غیره) ونیز سایتها و حتی وبلاگهایی که در مورد آن مطلبی را نوشته باشند بکار رود.

 ترفند این است که کلماتتان مشخص تر باشد. کلمات کلیدی باید مربوط به کسب و کار و هدف اصلی شما باشد.' مبلمان سیدنی '. اینگونه کلمات دو مزیت اصلی دارند:

کمتر رقابتی هستند و آسان تر به رتبه بالاتر میرسند
موجب ترافیک هدفمند بیشتر و
آوردن بازدید کنندگان واقعی به وب سایت شما خواهند شد.

یک مثال برای بهترفهمیدن این ترفند:

رضا و سمیه تصمیم به خرید اینترنتی یک دست مبلمان دارند، اتفاقا سمیه در سفری که ماه گذشته به اصفهان داشت با مشاهده مبلمان سلطنتی زیبایی در فروشگاه (مبلمان نقش جهان) مجذوب آن شده وهمانجا نیت خرید مشابه آن را کرده است. حال می خواهد نظیر آن را به آرش نشان دهد .

اینک هردو درگوگل به دنبال مطالبی در این ارتباط هستند، از سایتهای زیادی بازدید می کنند اما به خواسته خود نمیرسند. میدانید چرا؟

کاملا درسته، رضا و سمیه در گوگل اولین و راحتترین کلمه کلیدی یعنی "مبل" را وارد میکنند و سایتهایی نظیرکارگاه ساخت مبل، تعمیرات مبل، مبل زینتی، مبل اداری و بسیاری سایتهای دیگر را مشاهده میکنند و به دلیل عدم نیاز به این موارد بسرعت از آنها خارج میشوند. البته به فروشگاهایی هم برمیخورند که مبلمان فراوانی جهت فروش دارند، ولی سمیه قصد خرید مبل سلطنتی را دارد .

به نظر شما رضا و سمیه چه کاری باید انجام دهند؟

از خواسته خود دست بردارند؟!

به اصفهان سفر کنند؟!

بازار تهران را زیر پا بگذارند؟!

نه هیچکدام ! سمیه کلمات خود را تغییر می دهد و کلماتی نظیر 'خرید مبلمان سلطنتی' و'فروشگاه مبلمان نقش جهان' را جستجو می کندو به خواسته خود نیز میرسد.

نکته: سایت فروشگاه مبلمان نقش جهان روزانه هزاران بازدید کننده دارد ولی روزانه چند خرید اینترنتی از این فروشگاه صورت می گیرد؟!!! 

در آخر پیشنهاد می کنیم که از کاربران خود بخواهید تا عنوان کنند که از چه کلماتی برای پیدا کردن سایت شما استفاده می نمایند.
تغییراتکلمه کلیدی مانندجمع، مترادفهاو کلماتی با خط پیوندی را فراموش نکنید.

  

  

 

مرحله 3: بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی

شما کلمات کلیدی را شناسایی کردید، اکنون زمان آن رسیده که آنها را در داخل وب سایت خود پیاده سازی کنید.

 برخی از زمینه ها که در آن شما نیاز به قرار دادن این کلمات کلیدی به منظور رسیدن به رتبه بالاتری در موتورهای جستجو دارید را به اختصار به شما توضیح  داده ایم.

 اول ما باید تگ های متا را در نظر بگیریم.  

متا تگ چیست؟          

 زمانيكه يك موتور جستجو صفحه شما را پيدا مي كند. بايد آن را فهرست كند ( آن را به بانك اطلاعاتي قابل جستجوي خود اضافه كند ) البته همراه با اطلاعاتي از سايت شما.
سه نوع اصلی از تگ های متا برای بهینه سازی مهمترند. این متا تگ های اصلی عبارتند از:
عنوان متا تگ
کلمات کلیدی متا تگ
توضیحات متا تگ
اطمینان حاصل کنید که تمام کلمات کلیدی شما داخل این متا تگ باشد و به عنوان اولین مکان در یک موتور جستجو به هنگام نمایه سازی وب سایت شما باشد.

برخی  رهنمود ها:

قرار دادن کلمات کلیدی در سراسر محتوای وب سایت نیز راه خوبی برای کمک به افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد.
سعی کنید کلمات کلیدی مهم را در پاراگراف اول صفحه رتبه بندی وب سایت خود قرار دهید.
استفاده از متا تگها فقط برای صفحه اول سایت نیست، از آنها برای تمامی صفحات استفاده کنید.

 

 

 

مرحله 4: ثبت وب سایت شما به موتورهای جستجوی بزرگ

کار بزرگ ! اگر شما این مقاله را دنبال کرده اید و تمام مراحل گفته شده را در وبسایت خود پیاده سازی نمودید، شما هم اکنون آماده شوید تا وب سایتتان را به موتورهای جستجو معرفی کنید.

این فرایند مستلزم صرف زمان زیادیست که شما میتوانید با استفاده از دایرکتورها و برنامه های آماده این کار را براحتی انجام دهید.

شما میتوانید جهت ثبت سایت خود در معروفترین جستجوگرهای دنیا از لینک زیر استفاده کنید

http://www.index.sinard.net

این ایده خوبی است که وب سایت خود را یک بار در ماه به موتورهای جستجو معرفی کنید و به آنها بفهمانید که شما هنوز هم وجود دارید و آنها را از هر تغییری که به وب سایت خود داده اید مطلع سازید. این روش خزنده های موتور جستجو را تشویق به نمایش بیشتر سایت شما میکند.و بررسی کنید .همچنین اگر در فرایند معرفی قبلی لغزشی وجود داشته باشد با این کار برطرف خواهد شد.

 

 

گام 5: ایجاد یک پیوند استراتژی برای به دست آوردن کیفیت بیشتر وب سایت خود
بدون شک تبادل لینک یکی از مهمترین راههای ارتقا سئو و افزایش بازدید است. هر لینک از وب سایت های دیگر به سایت شما توسط موتورهای جستجو یک  رأی برای تائید وب سایت شماست. همچنین درصد نمایش وبسایت با ارجاع لینک بیشتر در مطالب مشابه بسیار بیشتر از دیگر سایتهاست .

با این وجود ما باید این نکته بسیار مهم را در ذهن داشته باشیم که خطر ممنوعیت در موتور جستجو همیشه وجود دارد.


لینک فرستادن به
  مزارع لینک  می تواند  سایت شما از موتور جستجو حذف کند، از انجام این کار بپرهیزید
بهترین راه برای گرفتن  لینک از دیگر سایتها داشتن کیفیت محتوا، مقالات جالب و موضوعات مرتبط  است که دیگران را  تشویق خواهد کرد که بطور طبیعی به شما لینک دهند و محبوبیت شما را صد چندان کند.
یکی دیگر از راه این است که با وب سایت هایی که به سایت شما مرتبط هستند تبادل لینک کنید . این لینک متقابل نامیده می شود و یکی از راههای آسان اما سودمند است.

برخی  رهنمود ها

گفتگو با تامین کنندگان، شرکای کسب و کار، دوستان و از آنها بخواهید که با شما تبادل لینک کنند. این می تواند یک منبع بزرگ از لینک های مرتبط به وب سایت شما باشد.

وب سایت خود را به دایرکتوری های مختلف در سراسر جهان ارسال کنید. و هنگام ثبت نام در هرکجای اینترنت از نام و لینک سایت خود استفاده کنید.این باعث شهرت سایت شما نیز خواهد شد.
دریافت لینک از وب سایت هایی با پیج رنک 3 یا بیشتر برای شما بسیار مفید خواهد بود.

 



 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ابر برچسب ها
دانلود رایگان نرم افزار , دانلود رایگان گیم ,دانلود رایگان بازی, کد های آهنگ پیشواز , اس ام اس ,جدید ترین بازی ها , بازی های کم حجم , قالب وبلاگ , قالب برای رز بلاگ , قالب های گرافیکی , قالب برای بلاگفا , قالب برای پرشین بلاگ , قالب برای ثامن بلاگ, جدید ترین قالب های وبلاگ , شارژ رایگان همراه اول , شارژ رایگان ایرانسل , آهنگ پیشواز های جدید ایرانسل , جدید ترین آهنگ پیشواز ها همراه اول , جدید ترین آهنگ پیشواز های ایرانسل  , لینک مستقیم,دانلود مستقیم,آهنگ هاي 91,دانلود آهنگ هاي ايراني,آهنگ هاي روز دنيا,آهنگ های فوق العاده زیبا,آدرس جدید موزیک باران,آهنگ جديد,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ شاد,موزیک های جدید,دانلود با لینک مستقیم,پخش آنلاین آهنگ,دانلود آهنگ روز,تک آهنگ پاپ,اهنگ جدید,آهنگ,آهنگ های جدید,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,دانلود رایگان آهنگ,دانلود موزیک,آهنگ ایرانی,دانلود,دانلود آهنگ جديد,کرال دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ با لينک مستقيم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 508
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,674
  • بازدید ماه : 1,674
  • بازدید سال : 58,930
  • بازدید کلی : 631,861
  • تبلیغات