loading...
کرال دانلود
کرال دانلود بازدید : 185 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

 

اس ام اس مناسبتی تولد

اس ام اس  تولد

 


اس ام اس مناسبتیروز تولد

 


 

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک
.
.
.
آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ.
نازنینم تولدت مبارک.
.
.
.

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر…
تولدت مبارک…

.
.
.
همراه یک طلوع
در این خجسته یاد
در سالگرد بهاران هستیت
روزی که زندگی بر لبان تو بوسه زد
با صد خلوص
هم آستان دل، خواهم که بمانی
همیشه شاد
تولدت مبارک
.
.
.
دوباره روز تولدت رسید
روزی که غصه سراغم نمیاد
روزی که دستای تنهایی من
بیشتر از همیشه دستاتو میخواد
تولدت مبارک
.
.
.
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید
گویی بساط عیش مداوم به من رسید
نور ستاره ای در شب تولدت
انگار که فرشته ای از ازل رسید
فرشته ی من تولدت مبارک
.
.
.
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمیشود ، چرا که فقط
در قلب کسانی است که به آنها عشق میورزیم . . .
عزیزم تولدت مبارک . . .
.
.
.
تو وجودت واسه من یه معجزه ست
مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه
روز میلاد قشنگت می مونه
توی تقویم دلم تا همیشه
تولدت مبارک
.
.
.
در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است در دل من اما فقط آرزوی توست
تولدت مبارک . . .
.
.
.
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد
آن را به تو تقدیم میکنم
تولدت مبارک
.
.
.
همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است
چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان
فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک
.
.
.
قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم
.
.
.
درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک
.
.
.
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک
.
.
.
آرزویم این است دلت خوش باشد/نرود لحظه ای از صورت ماهت لبخند/نشود غصه دمی نزدیکت/لحظه هایت همه زیبا باشند/از خدا می خواهم/که تو را سالم و خوشبخت بدارد همه عمر/و نباشی دلتنگ.
نازنینم تولدت مبارک.
.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ابر برچسب ها
دانلود رایگان نرم افزار , دانلود رایگان گیم ,دانلود رایگان بازی, کد های آهنگ پیشواز , اس ام اس ,جدید ترین بازی ها , بازی های کم حجم , قالب وبلاگ , قالب برای رز بلاگ , قالب های گرافیکی , قالب برای بلاگفا , قالب برای پرشین بلاگ , قالب برای ثامن بلاگ, جدید ترین قالب های وبلاگ , شارژ رایگان همراه اول , شارژ رایگان ایرانسل , آهنگ پیشواز های جدید ایرانسل , جدید ترین آهنگ پیشواز ها همراه اول , جدید ترین آهنگ پیشواز های ایرانسل  , لینک مستقیم,دانلود مستقیم,آهنگ هاي 91,دانلود آهنگ هاي ايراني,آهنگ هاي روز دنيا,آهنگ های فوق العاده زیبا,آدرس جدید موزیک باران,آهنگ جديد,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ شاد,موزیک های جدید,دانلود با لینک مستقیم,پخش آنلاین آهنگ,دانلود آهنگ روز,تک آهنگ پاپ,اهنگ جدید,آهنگ,آهنگ های جدید,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,دانلود رایگان آهنگ,دانلود موزیک,آهنگ ایرانی,دانلود,دانلود آهنگ جديد,کرال دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ با لينک مستقيم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,610
  • بازدید ماه : 1,610
  • بازدید سال : 58,866
  • بازدید کلی : 631,797
  • تبلیغات