loading...
کرال دانلود
کرال دانلود بازدید : 123 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

 

 

اس ام اس غمگین آذر 91

 

اس ام اس غمگین آذر 91


گذشته که حالم را گرفته است !

آینده که حالی برای رسیدنش ندارم !

و حال هم حالم را به هم میزند

چه زندگی شیرینی!…


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

به سادگی رفـت ؛ نــه اینکه دوستم نداشت !

نـــــــــه ، فهمید خیییییییلی دوستش دارم !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *



بعضی آهنگها و ترانه ها برای گوش دادن ساخته نشده اند …

اونها به وجود اومدن برای کمک کردن به آدمها برای “یک دل سیر گریه کردن” از ته دل !



*  * * * * * * * * * * * * * * * *

غمگین ترین روز زندگی ما انسانها روزیست که احساس می کنیم با ارزشترین موجود زندگیمون میخواد به نبودنمون عادت کنه …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

یه وقتایی اونقدر هیچکس حالی ازت نمیپرسه که آدم شک میکنه نکنه مرده و خودش خبر نداره !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

استخوان هایم را به دانشمندان بسپارید …
شاید بفهمند نه یخبندانی بود نه بیماری مهلکی !
من از دوری تو منقرض شدم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

حال “من” دیدن دارد وقتی کسی حال “تو” را میپرسد …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

حالم به هم می خورد از کلمه های “عزیزم” و “عشقم” ؛ من را همان “ببین” صدا کن …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی بشه …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

یادش بخیر من بودم و تو ، او بود و دیگری …
این روزها تویی و او ، من مانده ام و خدا …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
ابر برچسب ها
دانلود رایگان نرم افزار , دانلود رایگان گیم ,دانلود رایگان بازی, کد های آهنگ پیشواز , اس ام اس ,جدید ترین بازی ها , بازی های کم حجم , قالب وبلاگ , قالب برای رز بلاگ , قالب های گرافیکی , قالب برای بلاگفا , قالب برای پرشین بلاگ , قالب برای ثامن بلاگ, جدید ترین قالب های وبلاگ , شارژ رایگان همراه اول , شارژ رایگان ایرانسل , آهنگ پیشواز های جدید ایرانسل , جدید ترین آهنگ پیشواز ها همراه اول , جدید ترین آهنگ پیشواز های ایرانسل  , لینک مستقیم,دانلود مستقیم,آهنگ هاي 91,دانلود آهنگ هاي ايراني,آهنگ هاي روز دنيا,آهنگ های فوق العاده زیبا,آدرس جدید موزیک باران,آهنگ جديد,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ شاد,موزیک های جدید,دانلود با لینک مستقیم,پخش آنلاین آهنگ,دانلود آهنگ روز,تک آهنگ پاپ,اهنگ جدید,آهنگ,آهنگ های جدید,دانلود موزیک جدید,آهنگ جدید,دانلود رایگان آهنگ,دانلود موزیک,آهنگ ایرانی,دانلود,دانلود آهنگ جديد,کرال دانلود,دانلود اهنگ جدید,دانلود آهنگ با لينک مستقيم,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 346
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 258
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 35
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,489
  • بازدید ماه : 1,489
  • بازدید سال : 58,745
  • بازدید کلی : 631,676
  • تبلیغات